سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله پلی اتیلن آبرسانی

 

لوله پلی اتیلن پر کاربرد ترین نوع لوله در سیستم ‌های آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره ‌ای می ‌باشد و سیستم‌ های آبیاری تحت فشار یکی از سیستم‌ های آبیاری مناسب برای بهره‌ وری بیشتر از منابع آب می‌ باشد. لوله پلی اتیلن آبیاری تقریبا در تمامی مزارع و گلخانه ‌های جهان به شکلی مورد استفاده قرار گرفته است. انواع لوله پلی اتیلن در کشاورزی (لوله پلی اتیلن آبیاری) و صنایع وابسته به آن کاربرد های فراوانی دارد  .

کنترل منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آب و مزایای بسیار و منحصر بفرد لوله ‌های پلی اتیلن باعث استفاده بیش از پیش از این لوله‌ ها شده است، دوام و استحکام بالا، نصب آسان، هزینه پایین عمر طولانی، وزن سبک، انعطاف پذیری، مقاوت در برابر اشعه نور خورشید، مقاومت در برابر خوردگی، بهداشتی و غیر سمی بودن و تنوع بالا در سایز و اندازه، تنها برخی از مزایای لوله‌ های پلی اتیلن می ‌باشد که کشاورزان و دست‌اندرکاران را به استفاده از لوله ‌های پلی اتیلن ترغیب می‌کند.

لوله‌ پلی اتیلن آبیاری قطره ای و دیگر انواع مختلف شبکه ‌های آبیاری تحت فشار نیمه اصلی و اصلی به راحتی و به سرعت نصب و راه‌ اندازی می ‌شوند و طول عمر این سیستم ‌های آبیاری به واسطه خواص مکانیکی منحصر بفرد لوله‌ های پلی اتیلن بسیار بالا و بسیار مقرون به صرفه خواهند بود.

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن آبرسانی سیاه می تواند دارای آب آشامیدنی، فاضلاب، دوغاب، مواد شیمیایی، ضایعات خطرناک و گازهای فشرده شده باشد. در حقیقت ، تأمین آب پلاستیک سیاه دارای سابقه طولانی و متمایز در ارائه خدمات به آب و سایر صنایع است. این کمترین فرکانس تعمیر در هر مایع لوله در سال را نسبت به سایر مواد لوله بازکنی که برای توزیع گاز شهری استفاده می شود دارد.

لوله آب پلی اتیلن با چگالی بالا تقریبا 50 سال است که برای مصارف آب شهری و صنعتی کاربرد دارد. اتصالات گرم شدهیک ساختار لوله یکپارچه و بدون مهار، نشتی ایجاد می کند که باعث می شود لوله از یک ناحیه به منطقه دیگر کشیده شود و حداقل اختلال در ترافیک یا محیط ایجاد شود. مفصل ذوب شده همچنین نفوذ به داخل لوله و برطرف کردن محیط را از بین می برد. مزایای دیگری دارد که شامل شیمیایی، سایش، خستگی، لرزه نگاری و مقاومت در برابر خوردگی است.

 لولهپلی اتیلن برای استفاده از آب آشامیدنی :

لوله های آبپلی اتیلنبا لولهپلی اتیلنکه برای آب آشامیدنی استفاده می شود متفاوت است و مواد اولیه مورد استفاده در تولید لوله پلی اتیلن این تفاوت را ایجاد می کند و از اهمیت بالایی برخوردار است. مواد اولیه لوله های پلی اتیلن قابل حمل با آب قابل شربباید از 100? مواد جدید (بدون ضایعات و مواد بازیافتی) ساخته شود و گواهینامه های لازم را از بخش بهداشت (گواهی سرویس بهداشتی آب آشامیدنی) تولید شود و این لوله ها باید از مواد اولیه سیاه ساخته شوند.

لوله آب پلی اتیلن با چگالی بالا، که برای انتقال آب برای استفاده در کشاورزی و صنعت (مانند سیستم های خنک کننده و شبکه های آتش نشانی) استفاده می شود، حساس نیست که انتقال آب قابل شرب است و از استاندارد های دقیق لوله های آب آشامیدنی پیروی نمی کند، و شرایط تولید آن ها آسان تر (مواد اولیه) است.

لوله انتقال آبپلی اتیلنبا نوار آبی کشیده شده از لوله جدا از سایر لوله ها است. لوله های آبپلی اتیلن به دلیل خاصیت پلیمری برای انتقال مایعات حاوی ذرات ساینده بسیار مناسب هستند و در اندازه ها و فشار های مختلف تولید و عرضه می شوند.

لوله پلی اتیلن

لوله آب پلی اتیلن :

لوله پلی اتیلن و لوله های چند لایه بخشی از یک پیشنهاد خلاقانه است که به طور خاص برای توزیع ایمن آب قابل شرب و غیر آب آشامیدنی برای سیستم های لوله ای در زیر و زیر زمین طراحی شده است. از سال 1965 ، ما طیف وسیعی از راه حل های انعطاف پذیر و هوشمند لوله های پلی اتیلن را طراحی کرده ایم که برای تاسیسات جدید خط تولید لوله پلی اتیلن، توانبخشی یا تعویض خطوط لوله های موجود طراحی شده است.

پلی اتیلن سبک وزن، خوردگی ندارد و ماده ایده آل برای ساخت خطوط لوله آب است. پلی اتیلن بی اثر است و در برابر رشد باکتری ها مقاوم است. می توان آن را با موفقیت با مواد دیگری مانند پلی پروپیلن یا آلومینیوم ترکیب کرد تا لوله های چند لایه ای طراحی شده برای تکنیک های تخصصی نصب و یا برای حمل و نقل ایمن آب آشامیدنی از طریق سرزمین های آلوده باشد.

یکی از مزایای بسیاری از لوله های آب پلی اتیلن این است که می توان آن ها را با هم مخلوط کرد تا خط لوله یاتاقان یک بار کاملاً جوش داده شده تشکیل شود و بر رفع نیاز لوله های بازدارنده مانند بلوک های لنگر بتونی غلبه کند. ماندگاری و خواص برجسته پلی اتیلن، که شامل انعطاف پذیری، دوام، سوراخ داخلی صاف که باعث افزایش خصوصیات هیدرولیکی لوله ها می شود، آن را به عنوان ماده انتخابی برای مشخصه ها، شرکت های آب و پیمانکاران، برای آب آشامیدنی و پروژه های لوله کشی آب خام تبدیل کرده است.

راه حل های لوله انتقال آب از پلی اتیلن پایپ ایران در قطر 20 تا 1200 میلی متر در PE80 یا PE100 یا به عنوان ساختاری چند لایه موجود است و در طیف گسترده ای از رتبه بندی فشار متناسب با نیاز سیستم خط لوله شما تهیه می شود.

لوله پلی اتیلن