سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله پلی اتیلن تحت فشار

 

لوله پلی اتیلن برای آبیاری قطره ای در اراضی کشاورزی، کاشت و باغ های گلخانه ای برای استفاده بهینه از منابع آبی استفاده می شود. آبیاری یکی از متداول ترین روش های سال های اخیر است. در روش آبیاری قطره ای و با استفاده از نوار آبیاری قطره ای پلی اتیلن، سطح کل خاک خیس نشده و از رشد علف های هرز در اطراف محصولات کشاورزی جلوگیری می کند  .

لوله پلی اتیلن آبیاری :

مقدار فاضلاب در این روش تقریباً صفر است، زیرا کود معدنی و آب معدنی موجود در ریشه به ریشه می رسد و باعث می شود ریشه محیط رشد مرطوب شود و با توجه به اینکه مدت طولانی از این روش استفاده نشده است زمان، اما طرفداران بی شماری در جهان وجود دارد، در کشور ما به دلیل قرار گرفتن در مناطق خشک و بیابانی، این روش استقبال بسیار خوبی از آن شده است و کشاورزان این گزینه را مناسب ترین راه برای پرورش خود می دانند. زمین کشاورزی در مناطق خشک و بیابانی.

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای :

لوله و اتصالات پلی اتیلن مصرف فراوانی نسبت به لوله های دیگر در شبکه های لوله پلی اتیلن تحت فشار دارند به طور کلی انواع لوله ها در شبکه آبیاری تحت فشار از طریق لوله های پلی اتیلن دانسیته بالا (HDPE)و در شبکه های لوله آبیاری قطره ای با توجه به فشار کاری کم از پلی اتیلن با دانسیته پاینی(LDPE) ساخته می شوند.

مزایای این لوله ها می توان به کاهش مصرف آب، جلوگیری از رویش علف هایشاره کرد. مهم ترین مزایای لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای عبارتنداز :

·        صرفه جویی در مصرف آب

·        جلوگیری از به وجود آمدن فرسایش خاک

·        افزایش سطح زیرکشت

·        افزایش کیفیت محصول

·        امکان دادن عناصر غذایی همراه با آب آبیاری

·        مقرون به صرفه و جمع و جور

·        مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، اسید و مواد شیمیایی مورد استفاده در کشاورزی

·        از بهترین مواد برای اطمینان از عملکرد دقیق و طولانی مدت ساخته شده است

·        استفاده از جریان پر تلاطم در شیر ها برای کاهش احتمال گرفتگی

·        زهکشی یکنواخت برای حداقل 200 متر با حداقل ضریب تغییر

·        بهترین انتخاب برای محصولات فصلی

·        قابل نصب در عمق و سطح خاک است

·        حداقل انحراف تخلیه، ترشحات اسمی (کمتر از 5?)

·        در حین نصب مقاومت به کشش دارد

·        در مقابل انسداد مقاوم است

·        در برابر تشکیل جلبک ها و باکتری ها مقاوم است

·        سبک وزن

·        بسته بندی مناسب و مطابق با استانداردهای زیست محیطی اروپا

·        حداقل فضای ذخیره سازی مورد نیاز

·        نوار آبیاری یک سینی قطره ای است که به راحتی و به سرعت نصب می شود و بسیار کارآمد است.

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای برای تشکیل واحد انتگرال ورودی آب، دره زیگزاگ، قطره ای طراحی شده است. آب از طریق ورودی های آب به داخل لوله زیگزاگ جریان می یابد که پیش بینی می شود فشار خروجی آب کاهش یابد. این دهانه ها به عنوان فیلتر عمل می کنند و از ورود احتمالی ذرات معلق در آب به مجرای زیگزاگ جلوگیری می کنند. در عمل، هر قطره چکان به طور جداگانه دارای یک فیلتر و مجرای کاهش فشار است که به طور مستقل کار می کند و در فشار تخلیه مشخص خود ثابت است.

با توجه به نیازهای متنوع مشتریان،پایپ ایران مجموعه گسترده ای از لوله های پلی اتیلن را ارائه می دهیم. لوله های ارائه شده پایپ ایران به دلیل پوشش یکپارچه، غیر خورنده و مقاومت در برابر سایش در بازار به حساب می آیند. این لوله ها با کیفیت تأیید شده اند که همگام با هنجار های تعیین شده صنعت است. در اندازه ها و شکل های مختلفی متناسب با هدف مشتری ارائه می شود. علاوه بر این، این لوله ها با دقت بر روی پارامتر های خاصی مورد آزمایش قرار می گیرند تا انواع نقص را قبل از تحویل به مشتری از بین ببرند.

شرکت پایپ ایران تولید کننده لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای با مشارکت بارز ترین سازندگان ماشین آلات تولید لوله در جهان و آزمایشگاه مجهز به انواع دستگاه ها و ماشین آلات تست لوله و کارشناسان فوق تخصص، اطمینان بخش ترین لوله و اتصالات پلی اتیلنی را تولید و عرضه می نماید .

مقاومت و طول عمر و قیمت مناسب و اجرای ساده از ویژگی های بی همتای لوله های پلی اتیلن می باشد.

لوله پلی اتیلن