سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله پلی اتیلن_مواد اولیه لوله پلی اتیلن

 

لوله پلی اتیلن سال هاست که با موفقیت در انتقال ایمن آب قابل شرب و پساب، زباله های خطرناک و گاز های فشرده شده استفاده می شود. دو نوع لوله  پلی اتیلن با چگالی بالا و مقاومت در برابر حرارت بیشتر.

پلی اتیلن از اوایل دهه 1950 برای لوله ها استفاده شده است. لوله هایپلی اتیلنبا اکستروژن در ابعاد مختلف تولید می شوند. لوله پلی اتیلن سبک وزن، انعطاف پذیر و جوشکاری آسان است. سطح داخلی صاف آن ویژگی های جریان خوبی را تضمین می کند. توسعه مداوم مواد باعث افزایش کارایی آن شده و منجر به افزایش سریع استفاده توسط شرکت های بزرگ آب و گاز در سراسر جهان می شود.

لوله پلی اتیلن همچنین در فن آوری های روکش و ترانشه کمتر استفاده می شوند، به اصطلاح کاربرد های بدون حفاری که در آن لوله ها بدون حفاری سنگر نصب شده اند و هیچ گونه اختلال در سطح زمین وجود ندارد. در اینجا ممکن است از لوله ها برای ردیف سیستم های لوله های قدیمی برای کاهش نشت و بهبود کیفیت آب استفاده شود. بنابراین این راه حل ها به مهندسین کمک می کنند تا سیستم های لوله های قدیمی را احیا کنند. خاک برداری حداقل است و این روند به سرعت در زیر زمین انجام می شود.

همچنین برای مواد لولهپلی اتیلن، چندین مطالعه رکورد طولانی را با طول عمر مورد انتظار بیش از 50 سال نشان دادند.

پلی اتیلن یک ماده ترموپلاستیک است که بسته به نحوه ایجاد اتصال متقابل زنجیر های پلیمری از سه روش مختلف قابل تهیه است. از اوایل دهه 1970 در اروپا از لوله های پلی اتیلن استفاده شده است و در طی چند دهه اخیر محبوبیت سریعی کسب کرده است. غالباً در کویل ها عرضه می شوند، انعطاف پذیر هستند و بنابراین می توانند در اطراف سازه ها بدون اتصالات هدایت شوند. استحکام آن در دما های مختلف از زیر انجماد تا تقریباً جوش، آن را به یک لوله ای ایده آل برای تاسیسات آب گرم و سرد، رادیاتور و گرمایش در زیر کف، ضد یخ زدگی و کاربرد های خنک کننده سقف تبدیل می کند.

مواد اولیه و اتصالات لوله پلی اتیلن:

مواد اولیه پلی اتیلن مورد استفاده در لوله و اتصالات پلی اتیلن از تنوع زیادی برخوردار است و دارای استانداردهای مختلفی است که اگر این استاندارد ها با حداکثر حساسیت رعایت شود محصول خروجی می تواند دارای مزایای متعدد لوله و اتصالات پلی ‌اتیلن باشد.

تائیدیه ‌هایی که برمورد تائید بودن استفاده از لوله و اتصالات پلی اتیلن تاکید دارد برای نمونه در زیر آورده شده است که می تواند دید اولیه مثبتی برای استفاده از لوله و اتصالات پلی اتیلن را در پروژه‌های اجرائی ایجاد نماید

لوله پلی اتیلن

مواد اولیه لوله پلی اتیلن:

مواد اولیه پلی اتیلن جهت تولید لوله پلی اتیلن باید مخصوص لوله باشد و اصطلاحا آن ها را پایپ گرید مینامند و جهت دستگاه‌ های اکستروژن باشد که در ایران و پتروشیمی‌ های داخلی این مواد را با نام اختصاری EX3 مشخص میکنند.

مواد پایپ گرید HDPE در گرید های PE63 و  PE80و PE100 جهت تولید انواع لوله پلی اتیلن به کار میرود که امروزه مواد PE63 به طور کامل از چرخه تولید و استفاده حذف شده است و مواد پلی اتیلن PE80 تنها برای تولید لوله‌ های فاضلابی و لوله ‌هایی که تحت فشار زیاد نمی ‌باشند مورد استفاده قرار می گیرد و لوله‌ پلی اتیلن کاروگیت، لوله پلی اتیلن آبیاری، لوله پلی اتیلن اسپیرال و غیره است. اما مواد پلی اتیلن PE100 به عنوان یکی از جدید ترین و بهترین گرید های پلی اتیلن جهت تولید لوله پلی اتیلن امروزه به کار میرود. این گرید از مواد پلی اتیلن جهت تولید لوله ‌های تکجداره پلی اتیلن و دیگر لوله ‌های کاربرد دارد و به دو مدل سفید ( نچرال ) و مواد مشکی ( خودرنگ ) تقسیم می شود.

مواد PE100 سفید در هنگام تولید لوله پلی اتیلن جهت مشکی شدن با مستربچ قاطی می شود و به همین جهت ممکن است در خواص مکانیکی و مولوکولی آن کمی نا هماهنگی به وجود آید برای همین از لوله‌ هایی که با مواد پلی اتیلن سفید تولید می شوند برای کاربری های بسیار حساس و در مکان هایی که لوله تحت فشار و تنش بسیار بالایی است استفاده نمی ‌شود.

مواد PE100 مشکی از بهترین گزینه ‌های و مواد پلی اتیلن جهت تولید لوله پلی اتیلن است. به دلیل اینکه در فرایند تولید هیچگونه افزودنی لازم نیست به آن اضافه شود بافت مولکولی این لوله ها بسیار عالی است و تحت بدترین شرایط محیطی این لوله ‌ها عمری بسیار بالا خواهند داشت و به صورت طبیعی عمری در حدود 100 سال دارند.

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن پایپ ایران:

کارخانه لوله پلی اتیلن پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله پلی اتیلن با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.

هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برندپایپ ایرانبه یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

کارشناسان فروش لوله پلی اتیلن پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلی اتیلن برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلی اتیلن و استعلام قیمت لوله پلی اتیلن با ما تماس حاصل فرمایید.

لوله پلی اتیلن